GOA, nieuwjaar & palmbomen - Reisverslag uit Pololem, India van Sander & Femke - WaarBenJij.nu GOA, nieuwjaar & palmbomen - Reisverslag uit Pololem, India van Sander & Femke - WaarBenJij.nu

GOA, nieuwjaar & palmbomen

Door: Snader

Blijf op de hoogte en volg Sander & Femke

06 Januari 2008 | India, Pololem

Allereerst hulde voor de scherpe, banale onreine geesten die de mystery foto van afgelopen keer goed hebben geraden. Het object op de foto was inderdaad een rectumreinigingssproeiapparaat…(zie eerste foto het object met zijn natuurlijke umfeld).

Mandy ging uiteraard voorop zoals in de meeste banale zaken (als wij een afbeelding van een bolchrisant op de blog hadden gezet had Mandy er ook wel iets banaals in gezien). Desondanks onze complimenten voor haar scherpe oog waarmee zij ook al het voorbipsballonetje in Femke’s hand had gezien op onze kerstfoto’s. Vervolgens werd ‘het object’ nogmaals correct geïdentificeerd door Julie, die door een intensieve omgang met de van der Kraantjes een even vieze geest heeft gekregen als Rood. Een mysterieus persoon onder de naam ‘Dat Object’ heeft eveneens de rectumreiniger als dusdanig herkent.

In schril constrast met ‘the extended family van der Kraan’, waren de reacties van de familie Rood minder banaal maar desondanks uitstekende pogingen. Juud zocht het in de juiste sferen (toilet) maar helaas kan deze poging niet goedgekeurd worden en zijn de winnaars van de erotisch voetmassage (wat betekent dat ik met mijn voeten de rug van de winnaar zal masseren) en de Thaise maaltijd Mandy, Julie en de mysterieuze ‘Dat Object’.

Goed, verder met de avonturen van Grood en Root in India. Allereerst uitleg bij het Jabalpur voetbalteam waarmee Femke op de foto staat bij ons kerstbericht. Op tweede kerstdag waren wij aan het wandelen richting de markt van Jabalpur. Jabalpur ziet weinig westerse toeristen waardoor wij ons door alle aandacht een BNer (BI er?) waanden terwijl wij door de stad liepen. Mensen kwamen op ons af om ons handjes te geven, in een winkeltje waar wij een CD speler voor Fem kochten kregen we 50 % korting en werden we getrakteerd op Chai (heerlijke zoete thee met melk) en Paneer Pakoda (de Indiaase variant op een kaassoufle). Het feit dat onze hartelijke gastheer nauwelijks Engels sprak mocht de pret niet drukken en we moesten plechtig beloven dat wij de volgende dag terug zouden komen. Na deze plechtige belofte, liepen wij verder door Jabalpur richting markt. Halverwege onze wandeling besloten we even in de schaduw te gaan zitten bij een voetbalveldje waar twee teams op het punt stonden om in de verzengende hitte een wedstrijd te beginnen. We waren nauwelijks gaan zitten of we werden door de voorziter van het voetbaltoernooi uitgenodigd om bij de sponsors en andere prominenten te komen zitten. Enigzins beschaamd namen wij na veel aandringen van de voorziter plaats op onze erestoelen, om onmiddelijk weer te gaan staan om de beide voetbalteams onder luid applaus van het publiek een hand te gaan geven voor de wedstrijd en foto’s te maken van het rode en het witte team, (met Rood als mascotte). Als uitsmijter werd aan het eind van de wedstrijd niet de sponsors maar mij (Groot) gevraagd om de cadeaus aan de winnaars uit te delen.....

Tijdens onze laaste avond in het restaurant van ons hotel in Jabalpur vertrouwde de eveneens nauwelijks Engels sprekende ober mij toe (terwijl wij hand in hand stonden), dat hij ‘very sad’ was vanwege het feit dat ik de volgende ochtend zou vertrekken. Jabalpur was voor mij (Groot) soweiso een redelijke (homo-erotische) egopoetser omdat naast de ober waarmee ik hand in hand afscheid had genomen in het restaurant, mij door een klein dozijn andere mannen her en der in Jabalpur werd toevertrouwd dat ik ‘a good personality’ had en ‘very handsome’ was.

Na de overdossis aandacht en bewondering die onze verschijning in Jabalpur te weeg bracht was het dan ook redelijk wennen in Bombay en onze eindbesteming Goa waar wij onze roem weer moesten inruilen voor de toeristenstatus. Oud en nieuw in Goa was een iets minder succesvolle exercitie dan ons verblijf in Jabalpur. Zowel Groot als Rood gingen het nieuwe jaar in met een stevige pot Delhi Belly. Desondanks hebben wij ons onder het motto ‘schijt er aan’ in Goa naar ‘Het Feest Strand’ gesleept om daar om twaalf uur met een paar miljoen Indiërs die zich op het strand hadden verzameld het nieuwe jaar in te luiden. Het feit dat de feestvierders vrijwel uitsluitend uit mannelijke Indiërs bestonden, maakte van Rood een dankbaar nieuwjaarswensobject en de volslagen chaos die er losbarstte om 12 uur was fascinerend..

Na onze heftige reismaand door India besloten we twee weekjes rust te pakken om alles te laten bezinken (Oh, oh wat hebben wij het zwaar) alvorens naar Bangkok te reizen. Na Noord Goa te hebben meegemaakt met oud en nieuw en een aantal dagen verblijf in Midden Goa begaven wij ons naar het Zuidelijke puntje van Goa om eens een stevige pot te strandhangen. Hier troffen we Palolem aan....een paradijselijk hagelwit strand met palmbomen, romantische strandhutten, een paar dozijn cocktailbarretjes, heerlijke restaurants en een belachelijk mooie baai....

Gisteren hebben we in Palolem met een headphone party op het strand dan ook werkelijk het nieuwe jaar ingeluid en heeft Rood zich gerevancheerd voor alle aandacht die Groot had gekregen in Jabalpur door achter het video scherm van VJ een dansshow weg te geven die alle andere dansers deed verbleken....

We gaan er dan ook vanuit dat de foto’s hieronder, gemaakt puur om jullie groen te doen kleuren van jaloezie het gewenste effect sorteren....

Een zonovergoten kus,

Grood en Root

  • 06 Januari 2008 - 19:47

    Arisenjoke:

    Hallo Sander en Femke, we wensen jullie een geweldig leuke reis verder en een gezond en gelukkig 2008. Aris jr. vertoeft zo ook weer met Martijn in Bangkok tot eind jan. Hun site is martijnenaris.waarbenjij.nu wie weet komen jullie elkaar tegen. Zou toch heel toevallig zijn, maar de wereld is klein hoor. Veel plezier maar Bangkok is een shock dus geniet nu nog maar van de rust in India. Groetjes : Aris en Joke Bakker

  • 06 Januari 2008 - 19:52

    Julie:

    Ben zo blij als een kind!!!! Heb eens een keer wat gewonnen! Was je wel je voeten dan?
    Wat gaaf dat jullie nu in palolem beach zitten. Ben ik ook geweest! Ik had daar een te goedkoop palenhuisje gehuurd en had na twee nachten zo'n zestig vlooien beten op mijn benen. Voelde me uiterst charmant daar. De zee is prachtig daar he? Vond de zwarte varkentjes zo gaaf daar. Er was altijd een kleintje die als een hond op zijn dak ging op het strand. Fantastisch!
    Nou geniet nog even daar en daarna Bangkok! Sommige mensen!
    liefs

  • 06 Januari 2008 - 20:26

    Liselot:

    Vergeet niet over mooie eilanden, stranden etc te spreken naar Koh Tao en / of Koh Phi Phi te gaan in Thailand!!
    En nog een gelukkig nieuw jaar!! De foto's zien er uiterst gezellig uit, ben jaloers!!!

  • 06 Januari 2008 - 20:45

    Grrr.waarbenjij.nu:

    He lieffies.
    Wanneer zijn jullie in Bangkok? Zullen we 25 of 26 januari afspreken om 's-avonds te Pad Thai'en daar? Wij zijn er van 25 t/m 29 januari (daarna naar Hong Kong).

    Angela&Huib

  • 07 Januari 2008 - 01:16

    Mandy:

    Lief broertje en schoonzusje,

    Fijn dat ik aan de verwachtingen voldoe!! ;-) Maar begrijp werkelijk niet waar Juul zo blij over zit te doen?! Wil je dood ofzo Julie?? Sander die over je rug heen gaat lopen... met jouw hernia ruggetje?!! Een erotische voetmassage Sannie betekend dat Jij Mijn zweetvoeten heel zachtjes en uitgebreid gaat masseren. let maar op als je er eentje krijgt in Thailand. Voorts doet het mij deugd om te zien dat je je haren hebt laten knippen wil niet kritisch doen ofzo, maar was ook wel heeel hard nodig!! Wat zit Femke trouwens professioneel charmant fotogeniek en sexy in de camera te lachen op al die foto's... irriteert me mateloos!! Begrijp ook niet dat je nog steeds geen goeie prijs voor hebt kunnen krijgen hoor, maar ja...
    Dag lief schoonzusje lees jij ook mee?! Heb je alle Indiers gek staan draaien op dat feest ;-) Heel goed lief schoonzusje dat drijft de prijs op ;-) Verder ben ik helemaal niet jaloers op jullie hoor! Het is dat je leuk kan schrijven lief broertje maar verder is het natuurlijk afzien zo de hele dag op elkaars lip zitten... En dan al die gefotoshopte foto's van zonsondergangen enzo...
    Heb eigenlijk zin om nog veel meer banaals toe te voegen... maar ja ik heb beloftes gemaakt aan deze en gene dus ik zal me inhouden en je daar weer in een persoonlijk mailtje van op de hoogte stellen ;-)
    Genietse schatjes!!!

    Kusje van jullie (schoon)zusje

  • 07 Januari 2008 - 12:18

    Ann:

    Wat een geweldig verhaal! Dit is echt genieten, Sander en Femke, ook voor ons! Uit je bungalowtje stappen 's ochtends om het witte strandzand te keuren en palmbomen en rotsformaties te zien in de baai, lijkt mij helemaal het einde en welverdiend na al het andere dat jullie hebben meegemaakt..! ( Ik zal het maar niet benoemen, want dat kan jij beter, Sander!)

    En dat jullie opvallen daar in India, kan ik mij voorstellen.. wie is die prachtige rode baard met muts die achter Femke staat? ... En al die complimenten van de Indiaase heren voor jou, Sander!! Schitterend!!

    Heel veel liefs voor jullie beiden en neem het ervan, hoor! Kunnen we elkaar op dinsdag spreken i.p.v. woensdag? Als ik niet van je hoor, zet ik toch Skype wel aan, maar we verwachten Lia voor een borrel rond 17.00 uur op woensdag en daarna gaan we uit eten.

    Ik kan ook nog steeds niet begrijpen dat het bij jullie 12.00 uur is als het hier 17.00 uur is..
    Dankjulliewel voor al die prachtige foto's en tot morgen misschien?
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx mam

  • 07 Januari 2008 - 14:28

    Ann:

    Is het nu toch 12.00 uur onze tijd, 17.00 uur bij jullie? Ik zorg dat ik er ben op woensdag om 12.00 uur!
    Ik vergeet ook nog te schrijven dat het NRC in een bijlage over wereldreizen laat weten dat André Breuer, vanuit zijn huis aan de drukke Rama 3 doorgangsweg in Bangkok begeleide fietstochten organiseert door de steegjes en achterbuurten van Bangkok voor 22 euro ( duizend Baht), die 4 tot 5 uur duren. Het is wel een hele leuke manier om de mensen zelf te ontmoeten en te spreken: iedereen kent André en groet hem vriendelijk. De foto's in de krant zien er erg leuk uit en je fietst ook door groene buitenwijken van Bangkok..!
    Ben benieuwd of het iets is..!
    Veel liefs en veel plezier!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx mam

  • 07 Januari 2008 - 16:16

    Kim:

    Oww! Palolem! Daar stond ik vorig nieuwjaar! Helemaal niet jaloers hoor ;)Jullie avonturen klinken lekker Indiaas. Fijn te horen dat jullie ook al herkend worden als BB's.
    Ook goed dat je de homo-erotische avonturen bij Spill dus niet zo hoeft te missen :)

    Veel plezier!
    Grtz,
    Kim

  • 07 Januari 2008 - 20:19

    Juudje En Maart:

    HAHHAhhAHHAHHAhAHHAHAH
    maniakaal lachend en groen van jalouzie lezen we, maar vooral bekijken we tropische oorden zoals we in geen tien jaar hebben aanschouwd...alhoewel misschien Kameroen maar OK daar wonen natuurlijk teveel negers die je continu uit het water proberen te halen omdat je anders opgegeten wordt door watergeesten dus dat telt niet :D

    Gelukkig hebben jullie behoorlijke stront aan de knikker, dat maakt dan in ieder geval nog iets goed. Rottig zeg zo in India, getverdegetver...

    En Mandy heeft natuurlijk ook geheel gelijk als ze zegt dat Rood honderduit te fotogeniek is, daar zullen we in Nederland eens het een en ander aan veranderen. MUHAhAHhAHAhAHAhA meer maniakaal gelach.

    Lieverds, we houden van jullie, kom lekker bij van de Delhi Belly alvorens je aan de Bankok Blubberpoep over te geven, strand, zee en zon ze en veel avontuur gewenst!

    Woezel en Poezel

  • 07 Januari 2008 - 20:37

    Maikel:

    Nadat rood al beticht was van homosexuele geaardheid....nu ook nog groot. Mooi stel. Ongelofelijk jaloers op foto's (o.a. dansshow rood, die is goed!) en belevenissen als ik weer de volgende polipatient zie in het LUMC. Minder salaris, minder leuke collega's, geen bazen om te sarren (veel te serieus in Leiden), kortom, ik mis Gouda en enkele ex-collega's erruugg.
    tot gouw.
    Maikel

  • 07 Januari 2008 - 21:06

    Reinout:

    mijn hemel....heb je nog steeds een visum...zodra men deze fotos ziet, gaan ze in bangkok flippen...rood en groot in aantocht...wel leuk voor groot, want veel kleine jongentjes daar.

  • 09 Januari 2008 - 21:10

    Andre:

    Zo. Ik ga me er ook mee bemoeien.

    Gek eigenlijk dat nog niemand door heeft dat jullie al 1,5 maand in de Efteling zitten.

    Groeten.

  • 09 Januari 2008 - 21:23

    Andre (alweer):

    Had nog niet eerder meegelezen. Nu in één keer dus alles. Ik ben, dacht ik, toch wel wat gewend maar het is alles bij elkaar best shockerend. Wat je ook allemaal over de familie (van der Kraan) verhoudingen te weten komt! Dat jullie de ranzige tak zijn wist ik natuurlijk al heel lang en dat Mandy zich continu moet inhouden verbaasd ook helemaal niet maar het lijkt me echt ontzettend kut om zo door het leven te moeten gaan. Ik heb ook diep in China smerige schijthuizen bezocht maar heb je me er ooit over gehoord? Nee, niet dus. Waarmee maar weer eens bewezen is dat ik, weliswaar oom van de koude kant, het enige echte hoge niveau van de familie vertegenwoordig. Neem daar maar goed nota van. En bene ook.

    Het ga jullie goed. Genieten maar!

    Groeten.

  • 13 Januari 2008 - 09:18

    Tine Jonker:

    Gelukkig nieuwjaar en een fantastisch 2008 toegewenst!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Pololem

Sander & Femke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 371
Totaal aantal bezoekers 22990

Voorgaande reizen:

02 December 2007 - 01 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: