Van de leg jetje, - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Sander & Femke - WaarBenJij.nu Van de leg jetje, - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Sander & Femke - WaarBenJij.nu

Van de leg jetje,

Door: groodt

Blijf op de hoogte en volg Sander & Femke

05 Juni 2008 | Nederland, Leiden

De malaise van onze jetlag werd bij aankomst op Schiphol geheel geneutraliseerd door het overdreven omvangrijke ontvangstcomité op Schiphol, we hebben ons nog nooit zo welkom gevoeld in de polder :).
Deels wegens het feit dat een kleine minderheid van het ontvangstcomité de nacht had doorgehaald, werden de eerste sterke verhalen van ons geglobetrotter gedeeld onder het genot van een biertje in het Amstel café . Afgezien van het feit dat KLM had besloten onze bagage een andere bestemming te geven dan ons, hadden wij ons geen beter ontvangst op Schiphol kunnen wensen.

Goed, onze geweldige reis zit er op. Ik zou nu natuurlijk een regel of tien kunnen gaan mijmeren over hoe vreemd en raar wij Nederland vinden en dat zelfs het doortrekken op Schiphol uit handen is genomen van de respectievelijke toiletant (via een doortrek-sensoroog (?) welke verkeerd afgestemd tevens de balpatrij schoonspoelt), maar dat ga ik niet doen en wel om de volgende redenen. Allereerst ben ik een bericht of wat geleden door mijn altijd welgemanierde oom op de vingers getikt over de grote hoeveelheid achter&voor-bipslol die op deze blog te vinden is/was, maar nog veel belangrijker; we hebben jullie gemist de reis was fantastisch, maar het is gewoon weer heel erg leuk om terug in Nederland te zijn.

Wellicht hebben we in een van jullie (wederom) de reislust aangewakkerd, ik zou zeggen; doen..... al is het alleen maar vanwege de lol die je op een blog als deze kan hebben met slap ouwehoeren en het plaatsen van foto's waar anderen groen van jaloezie van worden. Omdat dit waarschijnlijk de laatste keer is dat wij van dit privilege gebruik kunnen maken hebben we nog enkele foto’s geplaatst.

Tot slot nog wat huishoudelijke mededelingen. Ik (Groot) ben weer bereikbaar via mijn oude 06 nummer, Rood idemditto. Bedankt voor al jullie reacties en in de loop van volgende week komt er een mailtje langs ivm het beloofde etentje voor de bloggers van Groot en Rood. Daarnaast zijn jullie natuurlijk allemaal van harte welkom om op een willekeurig ander (doch christelijk) tijdstip een wijntje te komen drinken op het terrasje van ons appartement op de Haarlemmerstraat.

Nogmaals dankjulliewel voor al bijdragen, we hebben van jullie genoten.

Dikke kus,

Groot en Rood.

  • 05 Juni 2008 - 14:34

    Martine:

    Het was erg leuk om plusminus wekelijks over jullie gekke avonturen te lezen. Dat zal voor mij ook een beetje afkicken worden ;)

    Maar wat ik natuurlijk vooral eigenlijk wil zeggen: Welkom thuis!

  • 05 Juni 2008 - 14:42

    Peter Van Zuylen:

    Thnx voor de hilarische updates en vele momenten van hoehaahhaahaa achter mijn computer. Veel geluk en plezier in de toekomst in dit best wel saaie land.

  • 05 Juni 2008 - 15:31

    Andre (oom Net):

    O, zijn jullie nu al weer terug?! Krijg nou de pleuris. In ieder geval hartelijk welkom en welkom gefeliciteerd.
    Ik lees dat je je iets van mijn commentaar aangetrokken hebt. Dat is me natuurlijk niet ontgaan. Je opmerking hierover doet me erg goed. Al dat anale gedoe is nergens goed voor. Hooguit voor Sperti. Reislust hebben wij er zeker van gekregen en we gaan dan ook aanstaande zondag naar frankrijk. Oa naar Lourdes! En denk erom dat ik daar wat kaarsen ga branden en wat verzoeken ga mompelen! Daar ga jij de komende tijd nog wel wat van merken..... En anders die rooie wel.
    Groeten.

  • 05 Juni 2008 - 22:10

    Ann:

    Geweldig lieverdjes!! En wij zijn niet minder blij met jullie thuiskomst!! De foto's zijn adembenemend! Is het dan nu onze beurt om te gaan hokken in een campertje in Nieuw Zeeland...?! Misschien moeten we het maar eens gaan proberen!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxx Mam Groot

  • 05 Juni 2008 - 22:49

    Phil:

    Ga werkeh jeh! leip!

    btw thanks for sharing!

  • 06 Juni 2008 - 07:24

    Juud:

    Ben weer helemaal bij hoor :P
    jajaja en we zijn be-he-nieuwd naar de verworven (of verloren) kookkunsten :)
    Woeii

  • 06 Juli 2008 - 13:39

    Darm:

    Vette kiekjes en verhalen!
    Groeten van het Rooie Monster, je weet wel, die met die enorme ...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leiden

Sander & Femke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 22950

Voorgaande reizen:

02 December 2007 - 01 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: