Going away party - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Sander & Femke - WaarBenJij.nu Going away party - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Sander & Femke - WaarBenJij.nu

Going away party

Door: Snader

Blijf op de hoogte en volg Sander & Femke

27 November 2007 | Nederland, Leiden

Lieve vriendjes en vriendinnetje,

Bedankt voor de overdreven gezelligheid en voor de belachelijke creatieve cadeaus, ik geloof dan ook niet helemaal dat jullie de Banaal Kalender noch de Paris Poedel zelf hebben verzonnen. We gaan elke dag van jullie hersenspinsels genieten. Hieronder wat beschaafde fotootjes van het feestje en de rest zal ik discreet over de mail sturen ;-)

Kus

Sander

• 28 November 2007 - 09:10

Jac&ang:

Heel veel

• 28 November 2007 - 09:12

Jac & Ang:

Heel veel plezier toegewenst en we hopen dat jullie over een half jaar weer veilig en gezond terug zullen zijn.
    Geniet ervan!!
    veel liefs

• 28 November 2007 - 10:20

Ann:

We kijken uit naar nog veel meer foto's en verhalen over jullie reis, Sander en Femke! En naar jullie reacties op de scheurkalender! Veel liefs van mam

• 29 November 2007 - 16:38

Omi:

Heb een heerlijke reis! Ik verheug me al op de fotos en je verhalen! Een heerlijke tijd en veel liefs! Omi

• 03 December 2007 - 07:11

Ron Gijzen:

Veel plezier met het beleven van jullie avontuur!

• 03 December 2007 - 11:41

Gerard En Jo Gijzen:

Een ont/spannende, leerzame, (voor jullie gevoel) te kort durende reis gewenst. Wij zijn benieuwd naar de foto's. Groeten en tot ziens

• 03 December 2007 - 15:00

Marjan:

Ik wens jullie een geweldige wereldreis
    toe,veel plezier groeten je tante Marjan